19 stycznia 2012

Dzień Dobry ;)

Witam!
W dniu dzisiejszym postanowiłam założyć bloga. Nie była to pierwsza lepsza decyzja. Rozważałam ten fakt już któryś rok z rzędu, ale zawsze wydawało mi się, że to nie dla mnie. W ostatnim czasie jednak coraz bardziej brakowało mi oderwania się od rzeczywistości poprzez pisanie. Kiedy miałam naście lat, przez długi okres czasu pisałam pamiętniki. Teraz jednak z różnych powodów mi to nie wychodziło - mimo szczerych chęci. Druga sprawa jest taka, że teraz coraz częściej mam ochotę dzielić się z otoczeniem swoimi przemyśleniami na różne tematy. Dzielenie się zeszytem raczej nie jest możliwe, natomiast blog dość skutecznie rozwiązuje ten problem. W ostatnim czasie bardzo często nachodzą mnie myśli o tym, aby napisać jakąś recenzję wysłuchanej płyty czy świeżo przeczytanej książki. Opowiedzieć o mojej pracy, pasji czy choćby udanym dniu. Mam nadzieję, że od czasu do czasu ktoś zajrzy tutaj z przyjemnością. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz